Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2008 15:23 - Валеше тихо
Автор: optimum2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1170 Коментари: 0 Гласове:
0



      Натоварихме се на колите и потеглихме.Желанието да сменим обстановката и да променим темите за разговор беше толкова силно, че пътувахме безмълвно вслушани в някаква бавна песен на Отис Рединг.Чак когато музиката свърши и говоритилката обияви, че се намираме на вълните на “Изи 93” всички в един глас започнаха да дават идеи от кой екзит трябва да излезам за да видим това или онова.В крайна сметка излезахме пред къщата на Павел и никой не можа да види това което очакваше.Домъкина ни чакаше на входа на кокетна двуетажна къща с ниско подкосена трева  във фронталната и част.

       Неуспяхме да се разположим в удобните футиойли и отвън се разрази такава буря, че останахме безмълвни, гледайки как небето се садираше от светкавици а дъждът блъскаше маниакално по прозорците.

       Домакинята сервира кафето и се върнахме към основната част на подобно посещение т.е. питаха ни за последни новини от Пловдив а ние питахме за адап- тационните периоди в “новите земи”.

       Времето течеше толкова бързо, че не разбрахме как бяха минали повече от два часа, а всеки от нас продължаваше да пита и да чака по-ичерпателни отговори.Бурята беше започнала да отминава.Време беше да тръгваме за в къщи.Ръкувайки се с домакините, благодарихме за гостоприемството.

      Отвън дъждът беше започнал да стихва, оставяйки след себе си изпочупени клони по пътя  и наводнени участъци, чийто големина можеше да се прицени само спрямо осевата линия.

      Когато излязахме на“Търнпаик’а”(междущатската магистрала) състоянието на движението беше по-различно.Множиство спряли автомобили бяха подредени по края на пътя.Движеха се автомобили с по-голями кубици, автобуси и тирове.Чувствах, че мога да продължа, без да рискувам.

      Дъждът не беше силен, но вятърът непрекъсното променяше посоката на движение и създаваше чувството на нестабилност по пътя.Движех се в дясното платно на магистралата, поддържайки оптимална скорост около 80кл. в час, без да предпиемам ненужни изприварвания.Не бяхме минали нито пет или шест мили, когато забелязах, че някой се стараеше несигурно да ме изпревари.Ту даваше ляв мигач и излизаше в лявата лента, ту подаваше дясен мигач и се връщаше зад мен.Това се повтори четери-пет пъти.В един момент подаде ляв мигач и с голчма скорост ме подмина, но само на около 20 метра загуби контрола на автомобила и се вряза в лявата предпазна мантинела, в последствие се върна в дясната.Бях започнал внимателно да спирам (за да не ме занесе по мокрия асфалт) използвайки и двигателя и ръчната едновременно.След челното удряне удряне в дясната преграда, започна да се движи направо срещу мен. Единственно което ми оставаше беше да извия на дясно, за да избегна удара. Независимо от старанието ми ударът беше неизбежен.Засрешна ме в левия преден ъгъл на автомобила със своята дясна задна страна.След удъра чух силно изтропване в предния и задния мост и автомобила ми спря да се движи.

      След едноминутно излизане от първичния стрес забелязах, че зад мен се е образувала опашка от спряли коли, чакащи безмълвно да се реши проблема.

      От ударената срещу мен кола излезе младо момче, огледа колата си, качи се обратно и продължи .Не минаха повече от седем-осем минути и при нас спря автомобил на пътна полиция.След като се информира за нашето състояние (за щастие нямаше нито ранени, нито пострадали) ме помоли да го следвам до първия екзит за да попълним документите за ицидента.Докато попълваше протокола служебния телефон позвъня и съобщиха, че младежа, който избяга са го заловили.Оказало се, че е познат на властите “герой” и в момента на залавяне е бил под влияние на “твърд наркотик”.В последствие разбрах, че при удъра е паднала цялата задна броня, заедно с регистрационния номер.

      Прибрахме се в къщи замислени.Навън продължаваше да вали.Валеше тихо.

 

 

 

     

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: optimum2
Категория: Регионални
Прочетен: 725889
Постинги: 137
Коментари: 499
Гласове: 3969
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031