Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2015 07:08 - СЕДЕМ МИНУТИ НА ДЕН
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2893 Коментари: 10 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Седем минути на ден
само за тебе си мисля –
в роклица лека от лен,
с тихо герданче – мъниста,

Цвете – из пролетна степ
грее ми в мислите луди,
седем минути – във кеп! –
сякаш ловя пеперуди.

С поглед, от който във мен
вихрят се звездни Вселени –
слизат! – от хълма зелен
седем сърни и елени!

Вдигнала тежки коси –
снопи из летни пшеници,
Господ дано ме спаси! –
в моите стихове – птици,

Жив съм – в най-нежния плен! –
малка, но тиха победа.
Седем минути на ден
мисля за теб – и те гледам.

Белите твои нозе,
тръгнали в моите рими...
Боже, акъла ми взе! –
слез – и душата вземи ми.




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Блажени седем минути :))))))))...
04.05.2015 07:32
Блажени седем минути :)))))))))))))))))))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Блажени седем минути :))))))))...
04.05.2015 07:37
yotovava написа:
Блажени седем минути :)))))))))))))))))))

Най-хубавите!
Чу
цитирай
3. ili4e - Обезумително, ЧУ! :-)
04.05.2015 08:16
Обезумително, ЧУ! :-)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Обезумително, ЧУ! :-) И аз и...
04.05.2015 08:31
ili4e написа:
Обезумително, ЧУ! :-)

И аз изгубих ум и дум! :-)))
Чу
цитирай
5. zemela - Седем минути, които осмислят целия ...
04.05.2015 08:59
Седем минути, които осмислят целия ден:) Поздрави, Капитане!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Седем минути, които осмислят целия ...
04.05.2015 09:04
zemela написа:
Седем минути, които осмислят целия ден:) Поздрави, Капитане!

Да, zemela, и стигат за цял живот!
Чу
цитирай
7. nalia - *****
04.05.2015 09:20
Боже, акъла ми взе! -
слез - и душата вземи ми.

nalia
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Боже, акъла ми взе! - слез - и ду...
04.05.2015 09:25
nalia написа:
Боже, акъла ми взе! -
слез - и душата вземи ми.

nalia

И това ще стане някой ден, Налия...
Чу
цитирай
9. pvdaskalov - * ! *
04.05.2015 09:29
Е, това е вече любовна лирика. От първия до последния стих - уж 24 реда, а то - цели 24 часа (така ги схващам). Никакви 7 минути. Ти си дълбоко влюбен в съществото й, сякаш не е от плът и кръв, а събрала цялата природа.
"Вдигнала тежки коси –
снопи из летни пшеници"
Това описание е достатъчно да си представя лъчезарното й личице, тънката бяла шия, надигащите се заедно с дишането момински гърди, надолу - тънкоствола, но здраво сложена, за да издържи снопите тежки коси и твоята пламенна любов. Спирам, Валери, да не я изревнуваш заради мен. Аз съм вече един стааар естет, който може само да се радва на твоята сполука. А тука - нощем аз си гушкам моята Дормира - щерката на бог Морфей. Болежът в рамото не спира, но сърцето го забравя и песничка й пей. Уви, че като теб не мога. Ерато, знам, е твърде строга. Ако я видиш в картината на Саймън Вует, ще разбереш защо не всеки може да прави с нея дует.
Поздравления!
П и е р, потъващ самотен в дебрите тъмни на своята проза...
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Е, това е вече любовна лирика. От ...
04.05.2015 11:52
pvdaskalov написа:
Е, това е вече любовна лирика. От първия до последния стих - уж 24 реда, а то - цели 24 часа (така ги схващам). Никакви 7 минути. Ти си дълбоко влюбен в съществото й, сякаш не е от плът и кръв, а събрала цялата природа.
"Вдигнала тежки коси –
снопи из летни пшеници"
Това описание е достатъчно да си представя лъчезарното й личице, тънката бяла шия, надигащите се заедно с дишането момински гърди, надолу - тънкоствола, но здраво сложена, за да издържи снопите тежки коси и твоята пламенна любов. Спирам, Валери, да не я изревнуваш заради мен. Аз съм вече един стааар естет, който може само да се радва на твоята сполука. А тука - нощем аз си гушкам моята Дормира - щерката на бог Морфей. Болежът в рамото не спира, но сърцето го забравя и песничка й пей. Уви, че като теб не мога. Ерато, знам, е твърде строга. Ако я видиш в картината на Саймън Вует, ще разбереш защо не всеки може да прави с нея дует.
Поздравления!
П и е р, потъващ самотен в дебрите тъмни на своята проза...

Мъжът до някое време, Пиер, е царствен, след това става царствен и в размишленията си!
Стига да е живял божествено като теб! :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9369737
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930