Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2008 18:34 - Разумно по пътя...
Автор: optimum2 Категория: Регионални   
Прочетен: 1551 Коментари: 1 Гласове:
0



  Винаги са ме впечатлявали степените на тъпотия на крайпътните табели на нашата пътна мрежа. Особенно се затруднявах, когато трябваше да обесня на децата ми какво значи знака "Говедо на пътя" или табелата "Във всеки дом говедо"...
   Но сега, когато прочетох, че има и "Пътеводител на разумния шофьор" разбрах, че не съм само аз, който се затруднява да възприеме пътно-транспортната ни обстановка.

image
   
                       Кампания за разумно шофиране?             Стоиш и гледаш пътеводителят и се чудиш.   -         За какво ми говорят?-Кой е разумен и кой не? -         Какво ми предлагат? – Предпоставки за приятно пътуване? -         На кого да се обадя? – Освен на полицията или на сервиза? -         За какво плащам пътния данък? – В България или извън? -         Към кого да се обърна ако ми се случи нещо? -         Как да отреагирам ако този, който ме удари - избяга? -         Към кого да се обърна за помощ ако имам нужда? -         Какво покритие имам ако другият е само с „зелена карта”? -         А ако няма и такава? -         Къде мога да потърся правата си?    Тук е може би мястото да поставим въпроса за профилактичната роля на пътната полиция спрямо колоната от автомобили и неподозиращите водачи, незнаещи какви опасности криви пътуването по родните ни пътища и тези в чужбина.    Ако всеки български автомобил имаше националният ни флаг то пътя от Кулата до Атина щеше да бъде обагрен от нашия трикольор.    Летния период е хубав за почивка край морето, но крие и много изненади относно инвазията на германските и холанските туристи, идващи по крайбрежията всяка година.Хайде да се оправиш ако се „прегърнете” с някой белгиец а той говори само френски (ако говори). Големите кубици на техните автомобили „издухват” нашего брата и не му остават много възможности за обяснения.Пътната полиция дори да дойде, ще ти напише протокол на гръцки и иди да тъсиш право ако е допусната и най-малката правописна грешка. (ако я разбереш) Едно е ясно – лесно може да ти се провали планираната почивка.Токова трудно ли е на всеки граничен пункт да се раздават указания кога не пътуват товарните автомобили?Или телефоните за спешни нужди?             Искам да шофирам разумно......



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. optimum2 - Искам, но не ме оставят
08.08.2008 18:42
Защото трябва да мисля и за хиляди други ненужни подробности, които биха могли да ми бъдат спестени.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: optimum2
Категория: Регионални
Прочетен: 726137
Постинги: 137
Коментари: 499
Гласове: 3969
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031