Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2008 22:01 - Венециански мотив
Автор: optimum2 Категория: Регионални   
Прочетен: 5148 Коментари: 9 Гласове:
0




    Напрежението по улиците на централен Лондон по това време е голямо.
    image
   Важно е да се стигне до "Виктория" и от там с метрото до летището.
image

             След качването ми в метрото седнах на първата двойна седалка, за да мога да сложа чантата си до мен, а не да я държа на ръка.Бях чакал сравнително малко /не-повече от 5-6 минути/

image

Метрополитен лаин трябваше да ме заведе до летището.Вагоните бяха почти празни.Покрай ушите ми прозвуча предупреждението при автоматичното затваряне на вратите.(Mind the gap) напомняйки за опасността от „хлътване” между вагона и рампата.
image

       Това предупреждение беше написано и на платформата пред релсите.

 Метрото потегли плавно и аз се облегнах на седалката, знаейки че последната спирка е почти до залата за изчакване на летище Хитроу.Полетът ми беше след час и половина и можех да се отпусна и да сложа в ред мислите си.

   Бях се загледал през прозореца, когато почти до ухото ми чух изпъшкване „Ах боже”.Обърнах се и видях възрастна жена да се мъчи да нагласи голяма пътна чанта.Скочих и изтеглих товара и на седалката на която до преди малко бях изпаднал „в моментна летаргия”,  не забелязвайки нито кога бяха слезли пътуващите около мен, нито кога се бяха качили пътниците, който почти бяха напълнили вагона.

    След като уточнихме националната си принадлежност, жената ми благодари за помоща  и ми заговори за трудностите, които е трябвало да преодолее дъщеря и стараейки се да получи признание на дипломата си след завършване на висшето си образование.Докато търсеше нещо, от чантата и падна подвързана книга с цветна картичка между страниците.Наведох се и и подадох и двете поотделно за да я постави там до където беше стигнала.Всъщност това не беше пощенска картичка а миниатюрен акварел, зацапан от пипане.След като ми благодари за жеста, жената поясни, че тази рисунка е правена от баща и преди повече от осемдесет години при посещението им във Венеция заедно с майка и по време на медения им месец и е намерена в неговите архиви след смъртта му.  Заговорихме се за други теми докато тя изведнъж скочи и стисна голямата чанта.В този момент прозвуча „металния” глас по говорителя „Майн дъ гап” и вратите автоматично се отвориха.Надигнах се да и помогна но тя постави ръка на рамото ми и ми показа, че ще се справи...

   Продължих пътуването докато по говорителите прозвуча  „Хитрооу аер’порт” следвано от „Майн дъ гап”.Надигнах се бавно, защото имах много свободно време, пък и не исках да се блъскам.Бях един от последните във вагона.Когато вдигнах чантата си, видях „картичката” с венецианския мотив до вратата на вагона.Прашен отпечатък от детска обувчица беше замъглил гондолиера. Вдигнах акварела и си обещах като се прибера да го почистя  и да му върна  предишния „блясък” до колкото е възможно.

     image

 

         В залата на посрещачите всичко беше спокойно.

След като си „чеквах” билета имах време да се разходя из летището, докато се появи моят полет на мониторите.

 image

 

    Макета на Конкорда стоеше на улицата до първия терминал.

 image

    Екскурзиантите нахлуваха по рейсовете и освобождаваха полигона

 image

Колите се редяха на опашка в паркинга за „кратък престой”

 image

Един от кралските автомобили също беше тук.   Е не на същият паркинг...

 

Имаше и други автомобили, които чакаха своите пасажери.

 

 image


 

image

image
 Но в един момент се създаде суматоха и само служебните коли се движеха в местата за паркиране.
image
 Стюардеси и обслужващ персонал освободиха помещенията и изчакваха...
image
Присъствието на противопожарните автомобили подклаждаше любопитството.
image

Оказа се, че пакет със съмнително съдържание е открит в един от асансьорите.
image

Единствено "разораното" небе над  летището напомняше, че още един напрегнат ден си отива.
image

Но на летище Хитрооу живота си продължава със същият динамичен ритъм.

image
 
 Оставих централен Лондон със запалени светлини подготвяйки се да посрещне нощните атракции на милионния град.
   Аз изчаках своя полет за София и чак в самолета се сетих да погледна акварела с "Венецианският мотив". Първично почистен ви го показвам по-долу.
                            image

                             ВЕНЕЦИАНСКИ МОТИВ  / АКВАРЕЛ /

 

 

 

 

 

 



Тагове:   мотив,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Fpe4etlenieto e dobro
08.10.2008 23:01
Odovolstvie mi e da vi 4eta postingite daji ot snimkite si li4i 4e ste obikolili svetat pojelavam vi mn prqtni momenti kasmet i da prodaljite taka uspe6no sas izvestnite vi postingi... Sas mn uvajenie.
цитирай
2. анонимен - Straxotno
08.10.2008 23:08
Pozdraviavam vi za o6te edin straxoten posting koito ospiahte da ni predostavite... Ot snimkite si li4i 4e ste obikolili svetat kakto i na drugite postingi, Pojelavam vi da prodaljavate taka da ni davate vazmojnostat da vijdame i da razbirame va6ite prejiviavania i da natrupvame opit i znania... Vsi4ko nai dobro i mn kasmet... Sas uvajenie..
цитирай
3. anastasiia - Винаги съм смятала,
09.10.2008 11:50
че няма случайни неща в живота ни... Явно е трябвало да се "срещнеш" с идиличната и спокойна красота на Венеция точно в този ден...Един от многото динамични и забързани дни...
Хубаво е да се поспираме понякога, да забяваме ход..., за да почувстваме много повече и за да получим много повече...
Благодаря ти за интересния пост и снимките...:) На мен ми предстои пътуване до Англия и с интерес разгледах всички снимки:)
Снимката със залеза е много хубава, някак уравновесява забързания ритъм на деня..:)
Поздрави, мноооого усмихнати, разбира се!:)))
цитирай
4. optimum2 - Re:Анонимен
09.10.2008 12:56
Благодаря за оценката.Радвам се,че снимките и постинга са Ви харесали.Ще продължавам да споделям със вас впечатленията си.
Лек ден и много усмивки.
:-)))
цитирай
5. optimum2 - Re:Ася
09.10.2008 13:18
Радвам се да го чуя / за предстоящото пътуване/ Ще видиш невероятни неща.Много е красиво и подредено. Мой съвет : Не отивай неподготвена.Предварително разучи какво и къде искаш да видиш и тогава раздели времето на набелязаните обекти.Така има малка вероятност да се вместиш.Толкова много са интересните неща, че ще се сбъркаш от къде да започнеш...
/Винаги съм готов да отговарям на възникнали въпроси !/
Благодаря за оценката на поста.
Лек ден и много усмивки.
:-)))
цитирай
6. anastasiia - :)
14.10.2008 18:03
Ще бъда с приятели, които са ходили там и друг път...:) Те вече съставят програмата;) Ще бъдем ця..я..я..яла седмица:) Иначе аз самата наистина няма да имам идея от къде да започна;)
Можеш да ми препоръчаш нещо, за което се сещаш, като забележителност в Лондон...:)
Хубава, усмихната, есенна вечер...:)
цитирай
7. optimum2 - Re:Ася
14.10.2008 20:54
Един практичен съвет.
Независимо на кое от двете летища ще кацнете, спрете се пред един от автоматите, които са поставени и срещу два паунда си купете туристическа карта (джобен формат) на целия централен Лондон, в която ще видите всички забележителности, но и линиите на метрото и имената на спирките до които трябва да стигнете.
Приятно прекарване, но все пак започнете от колелото и след това природонаучния музей.
Правете снимки.
С много усмивки
:-)))
цитирай
8. anastasiia - БЛАГОДАРЯ ТИ:)
15.10.2008 19:59
Ще имам предвид всичко, което си ми казал...:) Ще запомня добре - започваме от колелото!..:)
А за снимките - със сигурност ще има много. Обожавам да снимам...Плюс това съм и с камера...
Остават още няколко дни...:)
Благодаря ти още веднъж за всичко, за безценните съвети:)
Хубава вечер, плюс мноооого усмивки:)))))))
цитирай
9. optimum2 - :-)))
16.10.2008 19:45
Приятно прекарване.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: optimum2
Категория: Регионални
Прочетен: 727205
Постинги: 137
Коментари: 499
Гласове: 3969
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930