Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 20:02 - Макиавели и изборите...
Автор: optimum2 Категория: Регионални   
Прочетен: 3506 Коментари: 1 Гласове:
0



              Вървиш по улиците и си мислиш...колко много неща се случват около теб и ти не можеш да отреагираш.
-Ставаха заметресения.
image
-Самолети падат, без да могат да ги открият...
image
-Икономическа криза без край...
image image
-Свински грип без явна симптоматика за пандемия...
image
Докато се направи ваксина... болните взимат,че оздравяват...
Билбордовете ме подканят да упражня демократичното ми право да гласувам...
Всички ми казват какво ще направят, когато дойдат на власт, но никой не ми казва за какво ще гласуват "избраниците" които аз ще избирам...
(Те така и не ми казаха какво избираха предишните...)

  Задавам си въпроса: Ще ме чуе ли Европа?

Но тъй-като не обичам да мисля за неща, които вече са намерили своето разрешение си спомних мислите на

                Николо  Макиавели

 

и ми се ще да ги споделя с вас.

  - "Ако болеста не се открие и лекува още в зародиш, тя се проявява ясно, но се изцерява трудно. Същото важи за държавните дела: ако настъпващите беди се предугадят, лесно могат да бъдат отстранени; ала не бъдат ли разбулени навреме, позволи ли се на злото да се разрастне дотам, та да стане известно, тогава никакви средства не са в състояние да го премахнат."

image
"Чуй те ме"
image
....

    -"Народът по природа е непостоянен и лесно може да бъде убеден в нещо, но е трудно това внушение да се задържи.Ето защото когато народът престане да ти вярва, нужна е готовност силом да го накараш да ти вярва."
image
Корейски модел
image
По въздух и земя...
image
...
image
Ще е трудно...
image
Но трябва да се мисли...
image
Заедно ще е по-добре...

   -"Който спомага за чуждо могъщество, той загива – защото всяко могъщество укрепва било чрез изкусност, било чрез сила; а и двете подържат подозрителност у онзи, който е станал могъщ."

image
Аз съм в пенсия...
...image
image
image
.....

  - "Които от обикновени граждани стават владетели само по благоволението на съдбата, се издигат лесно, но твърде мъчно  се задържат на върха. Те са зависими единствено от волята и щастието на онези, които са им дали властта, а това са двете най-крехки и неустойчиви опори."

image
Наздраве...
image
Да се чуе...
image
И акордеона да плаче под твоите ръце...

-"Истински щастлива може да се нарече онази република, в която се появява толкова мъдър човек, че да и даде закони, изковани и подредени така, че тя да може да пребъдва спокойно и безопасно, без да възниква необходимоста от изменението им."

image        image
-"Във всяка република има две различни умонастроения – на народа и на знатните; и всички закони, създадени в името на свободата, се пораждат от техните разногласия."
image
image
image
.....
image
  - "Тъй  като за да се съхранят, добрите нрави се нуждаят от закони, така и за да се спазват, законите се нуждаят от добри нрави."

image
-"Опасно е да се създава закон, който има обратна сила и който е в противоречие със стари обичаи."
image
Светата изповед не бива да се забранява...
image
За участниците в събора не бива да има възрастова граница...

-"Добрите примери се раждат от доброто възпитание,

доброто възпитание от добрити закони, а добрите закони – от смутовете, които мнозина неоснователно осъждат."
image    image
-"Когато една държава има за основи справедливи закони и установен ред, тя не се нуждае, за разлика от другите, от добродетелите на една личност, за да съществува безопасно."
image
....
....image
....   "Живота е прекалено малък за да е мизерен"
image
Ето сега аз съм готов да дам своят глас...
image  А ти готов ли си ?
  До нови срещи
  :-)))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. optimum2 - Metallica - Nothing Else Matters
06.06.2009 15:35
Нищо човешко не ни е чуждо,
но както е и в дивата природа,
понякога се налага да се приеме
закона на по-силния...
http://www.youtube.com/watch?v=1lljBSQdlvY
Но във случаят това няма значение.
:-)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: optimum2
Категория: Регионални
Прочетен: 727057
Постинги: 137
Коментари: 499
Гласове: 3969
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930